SPARK LINE 32

Nejvýkonnější varianta našeho chytrého kabelu s řídicí elektronikou pro nabíjení elektromobilů ze zásuvek CEE 32A s maximálním výkonem až 22kW (3x32A)

SPARK LINE 32
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Na dotaz Na dotaz Na dotaz Na dotaz Na dotaz Na dotaz Na dotaz Na dotaz Na dotaz Na dotaz Na dotaz Na dotaz Na dotaz Zvolte variantu
Kód: 42/SPA 42/SPA2 42/SPA3 42/SPA4 42/SPA5 42/SPA6 42/SPA7 42/SPA8 42/SPA9 42/SPA10 42/SPA11 42/SPA12 42/SPA13 Zvolte variantu
12 656 Kč 13 656 Kč 15 250 Kč 12 656 Kč 13 656 Kč 15 250 Kč 12 656 Kč 13 656 Kč 14 250 Kč 15 250 Kč 11 164 Kč 12 164 Kč 13 150 Kč od 11 164 Kč 10 459,50 Kč bez DPH 11 285,95 Kč bez DPH 12 603,31 Kč bez DPH 10 459,50 Kč bez DPH 11 285,95 Kč bez DPH 12 603,31 Kč bez DPH 10 459,50 Kč bez DPH 11 285,95 Kč bez DPH 11 776,86 Kč bez DPH 12 603,31 Kč bez DPH 9 226,45 Kč bez DPH 10 052,89 Kč bez DPH 10 867,77 Kč bez DPH od 9 226,45 Kč bez DPH
Kategorie: ZNAČKY

Popis

Zásuvky CEE 32A jsou často používány v garážích rodinných domů či v průmyslových objektech, ale výrobci elektromobilů je opomíjejí. Mnohdy elektromobil podporuje nabíjení 1x32A nebo až 3x32A, ale výrobce k němu nedodává potřebné příslušenství. Proto nabízíme vlastní řešení. Při vývoji jsme kladli důraz na tyto vlastnosti:

  • uživatelská přívětivost a špičkové zabezpečení,
  • spínací prvky dimenzovány na více než 150 % jmenovitého kontinuálního zatížení,
  • řídicí elektronika při každém zapojením provádí sebediagnostiku,
  • signalizuje problémy (po připojení i za chodu) příslušným chybovým kódem:
    • zvýšená či příliš vysoká teplota zařízení nebo CEE zástrčky,
    • spečení spínacích prvků nebo vadné spínací tranzistory,
    • kontrola přepětí a podpětí (chybějící fáze),
    • kontrola PE a N vodičů,
    • hlídání únikových proudů – Odpojení vozidla při detekci úniku (30mA AC, 6mA DC),
    • nepodporovaný mód nabíjení,
  • funkce nastavení maximálního nabíjecího proudu – výhodné pro auta, která toto samy neumí (nastavení probíhá jednoduše tlačítkem se signalizační LED diodou),
  • vnitřní paměť udržuje poslední nastavení nabíjecího proudu a rozvodné sítě,
  • kompatibilita nové verze na sítích TN-S (většina Evropy) a IT (Norsko, Itálie, Ukrajina),
  • pevný hliníkový obal elektroniky s krytím IP65 je schopný přežít déšť, pád nebo přejetí vozem.

Žádná z těchto ochran ale nemá za úkol nahradit špatně zapojený přívod a po uživateli je i nadále vyžadováno, aby používal jen zásuvky splňující požadavky všech norem. Tyto ochrany slouží jako dodatečná ochranná vrstva.

Hlavní uplatnění najdou majitelé elektromobilů Tesla Model S, (X) (s TwinChargerem nebo s vylepšenou nabíječkou), Smart ED (s 22kW nabíječkou), Audi e-tron (s 22kW nabíječkou), Renault Zoe BYD e6, protože tato auta jsou schopna se nabíjet výkonem až 22kW. Kabel je ale také kompatibilní se všemi vozy využívajícími evropsko-americký standard IEC 62196-2 typ 2 (tzv. Mennekes). Mezi tyto vozy patří např. Tesla Model S3, Nissan Leaf, BMW i3, Škoda Citigo iV, VW e-Golf/ID.3/e-up!, Hyundai Ioniq/Kona, Kia Soul EV, Audi e-tron, Mercedes B-class ED, Jaguar I-Pace a mnoho dalších…

Kabel může být vybaven tlačítkem pro dálkové otevření nabíjecí zásuvky u vozidel značky Tesla. Tlačítko je v tomto případě umístěné přímo v zástrčce (Typ 2) na konci našeho kabelu.

Jmenovitý proud: max 32A (22kW) – limitováno předpisy
Nastavitelný proud: 6A / 10A / 13A / 16A / 20A / 25A / 32A
Počet fází: 1, 2 nebo 3 dle typu připojeného vozidla
Délka: 5m
Přípustná okolní teplota: -25°C až +50°C
Typ chrániče: A-EV (30mA AC, 6mA DC)

Záruka: 4 roky

Katalogový list ke stažení

Vyrobeno v České republice

Změna designu, vlastností a funkcí vyhrazena.

Zpět do obchodu